Prowadzenie akcji serwisowej samochodów niezależnie od marki wiążę się dużym wyzwaniem dla producenta pojazdu. Należy przeszkolić personel odpowiedzialny za dokonanie wymiany elementu oraz właściwie poinformować posiadaczy samochodów objętych takimi działaniami. Akcja serwisowa bmw egr obejmowała wymianę chłodnicy w układzie częściowego dopalania spalin. Firma bezpośrednio po opracowaniu nowego elementu rozpoczęła intensywne szkolenia dla pracowników autoryzowanych serwisów swojej marki. Pracownicy poznawali sposoby właściwego i sprawnego dokonywania wymiany zależnie od modelu samochodu. Jednocześnie poświęcono znaczną uwagę skutecznemu dotarciu do właścicieli samochodów. Informacje opisujące gdzie prowadzona będzie akcja serwisowa bmw egr dostępne były na stronie internetowej firmy oraz mediach społecznościowych. Każda zainteresowana osoba mogła również zadzwonić do najbliższego serwisu obsługującego pojazdy bmw. Pracownicy na bieżąco udzielali informacji oraz umawia terminy wizyt serwisowych.